CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 24, 2011

untuk korang :')

salam semua :)

lagu yang aku nak korang dengar neh da lame muncul sebenarnye. tapi baru sekarang aku nak letak dalam belog COMOT aku neh :P
first time aku dengar kat radio, aku da jatuhh cinta dengan lagu neh. Wahh! dahsyat kan? haha! abaikan jew. aku memang suke mengarut kalau korang nak tahu lhaa,. kalau taknak tahu, blahh dari sini keyh :D okee! berbalik pade cerita tadi.
bile aku dengar lagu neh, aku teringatkan ex boy aku. WTF!! kenape lhaa susa sangat aku nak lupakan kau wahai LELAKI. 
kau ade jampi ape-2 kew kat aku? serius. aku memang susa gilee nak lupekan kau!
mase kite couple dulu, macam-2 janji kau bagi kat aku. tapi hasilnye?? ermm, cakap tak serupe bikin seyhh!
tapi aku tahu. aku takk boleh nak salahkan kau sorang jew kan. kan kan?
sebab semua manusia takan lari dari buatt silapp :D so, aku salahkan diri aku jugakk.
pape punn tgokk lhaa video neh keyhh :) ily Mr. M.N.S <3<3


neh pulakk untukk member-2 yang aku sayang sangat-2!! aku nak ucapkan terima kaseh sebab korang sentiase ade untuk aku, bile aku perlukan korang :')
terharu deyhh! huhu.. korang slalu back up aku bile aku terhimpit dengan masalah yang bukan aku puncanye -.-' walaupun kadang-2 korang ade buatt aku trase secare sengaje @ tak sengaje.
aku sayang korang semua! sayang sangat!! kite kawan sampai mati keyhh!


P/S : aku sayang semua yang aku kenal. act, yang rapat dengan aku lhaa keyhh. hehe. nahh. kasi ciumm sikit. muah muah! HAHA~ daa

ouhh ilebiuu <3

0 comments:

Post a Comment