CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 2, 2011

senyum :) tak perlu kate ape-ape

salam semua :D


kenapa dengan tajuk post kali neh...?? -..-
hehe.. aku bagaikan mati hidup semula yaww ! kenapa pulak..?
hari tuh kan, aku lepak-2 dalam bilik then ade someone call aku.. mule-2 malas nak
layan.. then tengok pulak org yang call tuh org yang aku tunggu selame neh..
ape lagi.. laju lhaa aku jawab panggilan tuh :P


aku dah lame tunggu kau tahu tak !! jadi kawan pun jadilah.. tapi kalau boleh aku nak lebih dari kawan :D gatai na anak pacekk Rahimi neh.. HAHA!! bwu nak tau ka?? =='
serius aku cakap, selame neh aku macam dah mati tahu tk.. then lepas kau muncul
balik dalam hidup aku, aku bagaikan hidup semula :) SAYANG kau kewtart-2!! <3


weyh, jgn tinggalkan aku lagy tau.. cukup lhaa sekali kau tinggalkan aku dulu..
da lari tajuk neh ==' oke balek pada title semula..
sebenarnye aku suke sgt kalau kau call aku.. alalala.... shukenye !!:D
bak kate kump. sepah maharaja lawak minggu ke-3 -,-


fiQ, bile kite nak hang out lagy...?? seingat aku selame kite COUPLE dulu,
sekali jew an kite penah hang out same-2.. itupun aku ajak member..
sebab aku tk biasa pegy kL lagy time uh --' biasa lhaa.., aku an dok hostel..
mne mahu kuar sgt..
baru-2 neh kau ade ajak aku pegy genting.. WOW!! best uhh :D
aku memg nak pegy, tapi ongkosnya tiada ): wathefish ==
belanje lhaa aku, weyh (: alah, kalau kau belanja skali pun, mcm aku blh pegy jew an ):


kite hang out dekat SUNWAY suda lhaa.. blh aku ajak ATIKAH NADHIRAH skali..
kami cadang nak tengok wayang, cite NUR KASIH :))
tapi kau mesti tknk an.. kite kuar mesti ade org laen kacau.. mcm dulu-2 an..
hurm.., its up to you lhaa, SHAFIQ.. 


aku rase neh je lhaa yg aku nak kongsi kodd :D pape pun aku akan still tunggu kau, syg..


A.I.S.H.I.T.E.R.U

iloveyou <3


0 comments:

Post a Comment