CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 6, 2011

saket. saket. saket

salam satu dunia :D


kenapa pulak dengan post kali neh ye?? ermm.. aku pun tataolah.. rasenye da 3 hari berturut-2 aku saket.. saket ape..??? nak thu kew? ermm.., tak payah thu lhaa.. kalau korg thu pun.., apw korg blh buad?? nak thu jugak? haishh... yela-3 aku habaQ na..
aku saket hati lhaa..! dalam 3 neh, org yg same buad hati aku saket.. menyampah!!


aku neh cemburu and terlalu cemburu...! neh lhaa sifat negatif aku.. aku akn cemburu dengan orang yg ade hubungan dengan aku.. tak kesalah dari segi ape pun bende yg aku akn cemburu tuh.. segi tige kew, segi empat kew, segi muke kau kew, ade aku kesa?? -.-
sikit pun aku tak kesa kau tahu..! err.., hati aku saket neh pun kes cemburu lhaa..
sbb tuh aku banyak cite pasal cemburu..


neh untuk orang-2 yang ade hubungan dengan aku :

  1. janganlah buat aku jelez.. please..
  2. kalau korang ade gf/bf.., tolong jangan cite kat aku.. aku tak suke dengar..aku takut gaduh jew..
  3. plesae understanding me keyh :)
  4. aku sayang korang sepenuh jiwe dan rage basikal ku <3
  5. daokan aku moge perasaan cemburu aku neh boleh dikawal and dapat dikurangkan demi korang and demi hubungan neh.. hope )':


aku sayang korang sume yg sayang aku.. tolong lhaa aku.. tolong aku kurangkan perasaan cemburu neh.. moge aku dapat kawal perasaan neh... please pray for me guys :( i need you all in my life forever and ever.. tomorrow never die :D
harap korang boleh faham aku keyh.. thnx kt korang sebab ade dengan aku selame neh.. thnx sangat-2.. akan aku hargai jasa korang selagi aku hidup :')


p/s : sebenarnye ade terlari tajuk sikit neh ==' tapi aku abaikan jew.. mlas nak pk hal yg menyakitkan hati tuh.. nanti aku jugak yang saket.. bukan korang.. kan kan ?? -.-' ahh, suda! cukup lhaa neh.. aku da mengantuk... selamat :)


ouh ilebiuu <3

0 comments:

Post a Comment