CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 19, 2011

ouhh ! :(

assalamualaikum..

i was shocked! ermm, kenape aku? kenape aku yang kau buatt begitu? kenape?
ape salah aku? kau tahu kan kenape aku tak bagi kau pegy keje hari tuhh?
ye. aku tahu kau perlukan duit untuk family kau. tapi, sehari tak pegy keje, tak bermakne kau tak akn dapat duit langsung. ermm.. aku minta maaf. aku tahu perangai aku dah melampau sangat. makin hari perangai aku makin melampau. 

ye. aku sedar tuhh. tapi kenape kau tegar buatt aku macam tuhh? kenape sayangg? :'( kau bosan kew dengan aku? aku bukan nak pertikaikan sayang kau kat aku, tapi, aku nak tahu. kau kate kau sayang aku, kenape kau buatt macam tuhh? aku tahu kau akan walking blogg aku. so, aku decide nak tulis neh. aku sayangg kau! sayangg sangat-2. aku sayangg kau lebih dari nyawa aku sendiri. kenape kau tak pernah nak nampak semua tuhh?

aku ade kau sorang jew sekarang neh. semua dah tinggalkan aku. tinggal kau sorang jew. ermm, kau pun nak tinggalkan aku macam diorang kew?? its up to you. but, selagi aku maseh hidup, aku akan jage kau. aku akan pertahankan kau. even nyawa aku tergadai. dan aku harap, kau akan tunaikan janji kau pada aku. aku tanak kau jadi macam diorang. janji hanya tinggal janji. tak pernah ditunaikan. ermm.

aku tahu. bende tuhh da lame terjadi. bak kate pepatah, "barang yang lepas, jangan dikenang" tapi aku tak boleh. aku sayangg sangat kat diornag even aku dah clash. sayangg aku tuhh tak pernah berubah dekat sorang tuhh. tapi dia dah laen. ermm, aku tanak cakap banyak sangat,. aku harap kau faham.
sekian~






ilebiuu<3

0 comments:

Post a Comment