CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 7, 2011

hang out lagy :))

salam satu dunia :D

hari neh aku tatao nak taip cerite ape sebenarnye.. tpy tangan neh gatai beno nak menaip. so buat jelah ape yg patut an :P
kali neh aku nak cerite pasal aku hang out dengan AHMAD SYAHARIEF B. ROZLAN.. huhu. sebelum neh pun aku da buat da.. tpy saje nak buat lagi.. tak salah an. neh blog aku, aku pnye suke lhaa -.-

oke.. aku nak upload gambar jup.. tgok ekk.. satu jew pun.. :D

maket muke :D

huhu..adek, jgn marah erkk.. saje nak masukkn.. sementare tenet tgah laju gile babeng neh ==
sedap uhh milo ais neh.. maseh teringat lgy.. ktne erkk kite minum?? haiyaa.. mesty lhaa dekat kdai mkan..
kan kan kan??
ABC :)
tempat slalu aku lepak dengan dia. ye kodd =='
tapi selepas seharian gelak and bersuke ria dengan dia.,
tiba lhaa saat yg menyedihkan :(
ade sikit salah faham tadi.. mlaz nak cite sebab da oke da ^^v
pape pun, ilysm !!

cukup lhaa neh.. banyak lagi bende aku nak buat =='
oke.. selamat membace :)
kalau tak best.., sile pergi maen jauhjauh dari entry neh :P
papai :D

ilebiuu <3

0 comments:

Post a Comment