CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 17, 2011

mimpi ngeri !!

Assalamualaikum semua...
knp dgn tjuk kali neh?? mimpi ngeri? knp pulak dah...
hmm.. ceritanye bermule begini..




15 April 2011 (10:50pm)




aku adw tuisyen petang tuh.. hbes pkul 9:00pm.. then bile da hbes, aku lepaking
dgn someone..buda kechix aku panggil someone tuh..
mulenye nak lepak kejap jew.. last-2 aku pulak ta bgy buda kechix balik..
tggu arh kt bustop..byk bus bnty..aku tetap ta bgy buda kechix tuh balik rumah..
berat hati nak lpaskn buda kechix tuhh.. smpai bus yg ke-4 bwu aku lepaskn
buda kechix blik.. hati aku sebak time tgok buda kechix naek bus..
lagi pun da mlm.. aku relakan jugak arh..




Lepas buda kechix blik, aku pn balik rumah.. tpy aku rase ta sdap hati mlm tuh.
mcm tanax blik pun adw.. sbp aku thu aku adw buad salah..
then aku gagahkn jugak kaki neh untuk blik..
sesmpai je aku dpan rumah.., 'tok-3' (ketuk pintu)
tpy ta bkak pn.. tggu arh kt luar kejp..
tibe-2 pntu di buke untk aku..
aku pn masuk dan adw someone pggil aku..
aku pn ckp "kejaplah..nax masuk toilet jup.."
someone tuh pn tggulh kt ruang tamu..
then aku pn kluar n duduk arh kt dpan uhh..
dua soaln ditnye kpd aku..


1- Knp ta angkt cll ??
2- Pegy mne skunk bwu blik??


jwpn aku untk dua soaln tuhh...:


1- Hp wt silent..
2- lepax kt bwah jew..


then... hurmm.. 
aku maen police entry..and
bergusty aku dlm blik..
maen tarek-2 beg.. smpai ptus tali beg aku..
cdeyhnye bile tringt balik..
akhirnye !!! aku klah dlm acare gusty tdy tuhh...
dlm permainan police entry pn aku tertangkap..
huh...
saketnye!!
hanphone aku kne rmpas !!! -_______-
mcm ta benyawe aku sehari ta pegang hp )':
arghh !!! nax hp blik !!!
hurrmmm....




P/s : kalau nak diikutkan..,memang ngeri crite neh.. tpy aku crite mne yg ptot jew..
        sape yg thu crite sbnar.., dy thu lh ngeri ta ngeri kesah neh..
        kpd amirul muttaqin, nanti aku updated pasal kau keyh.. hp aku kne rmpas..
        ta bule nax upload picture kau.. sorry beb.. 
        mike-2 yg diluar sane.., tlg le doakn moge-2 hp awok dipulangkn blik..






                                                -END OF STORY-

0 comments:

Post a Comment